2015/01/28

Two Roses

Cześć wszystkim!

Zostało mi pół tygodnia ferii i mnóstwo nauki :( No ale żyć trzeba. Od dzisiaj będą pojawiały się dwie stylizacje, może będą ze sobą powiązane, może i nie. Będę starała się wpasować w wasze gusta, więc nie każdemu moje outfity mogą się spodobać. Zapraszam do lektury.


Jako, że trwa karnawał, postanowiłam zrobić stylizację w tym klimacie. Według mnie pierwsza stylizacja przedstawia nimfę (a la wróżka). Oczywiście jest to outfit nie nadający się do wyjścia na co dzień . Co kto lubi, może ktoś wykorzysta mój pomysł do jakiegoś konkursu. Druga stylizacja idealnie pasuje na lato. Sama podobnie się ubieram. Trampki, spódniczka i lekka bluzeczka. Wygoda i jednocześnie styl, o to właśnie chodzi.

Co sądzicie o dzisiejszych outfitach?

14 komentarzy:

  1. Obie stylki są genialne, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne dwie stylizacje lecz w każdej z nich mi czegoś brakuje i nie potrafie określić co ;/
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne,szczególnie 1 taka pomysłowa.
    kreda2

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne stylizacje, z wiosną mi się skojarzyły :)

    love.diamond.1

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacje średnio mi się podobają:( Pierwsza nie jest jeszcze zła, podobają mi się kwiatki na ramionach, ale w drugiej buty kompletnie nie pasują:(

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardziej podoba mi sie druga. Lubie polaczenie adidasow ze spodnicą :) super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardziej podoba mi się 2 stylizacja. Fajne połączenie adidasów ze spódniczką:) Jest świetna:) Bluzeczka bardzo tu pasuje.
    Vanessa20160

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardziej podoba mi się 2 stylizacja.
    Rita09xx

    OdpowiedzUsuń
  9. Obie stylizacje świetne, lecz trochę zbyt 'puste'. Ja osobiście jeszcze coś bym do nich dodała. :)) Obie podobają mi się tak samo. :)

    remmy08

    OdpowiedzUsuń
  10. Obie stylizację bardzo ładne. W pierwszej bardzo spodobała mi się spódnica, w drugiej buty *.*
    Aliceexx

    OdpowiedzUsuń
  11. Obie stylizacje bardzo mi sie podobaja. Pierwsza jest cudowna. Nie sadzilam, ze ta spodniczke - z pozoru okropna- mozna tak wykorzystac. Wszystko do siebie pasuje. Urocza rusalka :)
    druga stylizacja troszke gorsza od poprzedniej, jednak takze dobra. Brakuje mi w niej troszke torebki, lecz to tylko taki maly mankament.
    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylizacje piękne, zwłaszcza ta 1 <3
    Klarunia_P

    OdpowiedzUsuń
  13. Druga stylizacja jak najbardziej w moim stylu. Jest bardzo dziewczęca,spokojna i nie ma w niej przepychu. Spódniczka jest przepiękna. Wcześniej się zastanawiałam nad jej zakupem i w sumie nadal nie wiem,czy potrafiłabym coś z nią wykombinować,aby nie kserować krok w krok stylizacji. Chociaż strasznie mnie korci! Ale nie,nie! Każdy musi mieć swój własny styl :) Pierwsza stylizacja nie wywołała u mnie zachwytu. Nie bardzo przepadam za kolorem zielonym,więc może dlatego. Kwiatki na ramionach mnie zniechęcają,ale bluzka jest przepiękna i sama ją mam w swojej stardollowej garderobie :) Stylizacja numer dwa,podbiła moje serduszko.

    mrrPaula

    OdpowiedzUsuń
  14. Stylizacje kojarzą mi sie z wiosną ;P Chyba dlatego, że występują na nich motywy kwiatowe i kolorem rzucającym się w oczy jest zielony. W oba outfitach są według mnie genialnie dobrane dodatki i zestawione ubrania. W moim stylu jest druga propozycja, ponieważ jest bardziej na luzie i ja właśnie tak się często ubieram na wiosnę i lato, czyli do spódniczek zakładam wygodne trampki i do tego jakąś fajna bluskę i naszyjnik i gotowe! Natomiast pierwsza - przez tą długą zieloną spódnicę i kwiaty na ramionach - kojarzy mi się z panią wiosną xd. Ale naprawdę obie stylizacje są świetne.

    k.kaka1997

    OdpowiedzUsuń