2015/01/18

Wnętrza #6 - Stoliczku, nakryj się!


Co możemy położyć na stoliku? Cóż, praktycznie... wszystko. Wystarczy spojrzenie na ten najbliżej Was. Na moim leży cały stos książek, kalkulator, kocia mysz, czytnik e-booków, całości dopełniają stojące kubek, butelka i doniczka z roślinką... I to właśnie na ogół znajduje się na wszelkiego rodzaju stołach i stolikach. Generalnie stolik jest takim pomocnikiem, który pomaga nam w organizacji przestrzeni. Przygotowałam propozycję sześciu zestawień w różnych stylach. Może staną się dla Was małą inspiracją do stworzenia własnych aranżacji.


Od czego zacząć? Cóż, zapewne od wybrania stolika! Suitshop oferuje nam 254 różne artykuły. Chcę pokazać Wam kilka, które uznałam za ciekawe i warte polecenia.


Jak widzicie, wybrałam trochę nowości i kilka zupełnie starszych artykułów. Małe biureczko z Pretty in pink z pewnością sprawdzi się doskonale we wnętrzu urządzonym w stylu shabby chick. Niski, drewniany stolik z Folk to świetny wybór, jeżeli myślimy o klimatach orientalnych, czy boheme. Cute side table użyłabym raczej w sypialni, ale z pewnością sprawdzi się też w innych miejscach.
Odradzam kupno stolików z linii Basics. Uważam, że są bardzo słabo wykonane i że już lepiej jest kupić któryś z powyższych atykułów za starmonety. Dobrym wyborem może okazać się... pieniek! Takie naturalne stoliki stały się bardzo modne, a ponad to świetnie wyglądają prawie wszędzie. Polecam kupno kilku i zestawienie ich w różnych rozmiarach, dzięki temu uzyskamy wrażenie głębi oraz więcej miejsca na stawianie różnych rzeczy.


Gdy już mamy stolik, pora zastanowić się nad tym, w jakim pokoju go umieściliśmy, ponieważ w znacznym stopniu definiuje nam to, co możemy na nim postawić, no bo przecież na ogół w sypialni nie jemy obiadu i nie trzymamy żywności w puszkach ani bazylii, w kuchni natomiast złym wyborem będzie rozrzucenie ubrań i biżuterii... Przykład może oczywisty, ale o dziwo - takie przypadki się zdarzają! Najbezpieczniejszą opcją do salonów, sypialni i pracowni jest zawsze zestaw lampa+książka+świeca, ewentualnie napój. 



Przygotowałam też dla Was małą aranżację w innym stylu, bardziej nowoczesnym. Postanowiłam przerobić pokój na biuro projektanta mody, który właśnie tworzy swoją pierwszą kolekcję i szuka natchnienia w albumach poświęconych sztuce i ulubionych książkach. Podobno geniuszom lepiej pracuje sie w lekkim nieładzie ;)


Ale myślę, ża czasem lepiej zastanowić się, czy nasz stolik na pewno potrzebuje dopełnienia...




Pluszaki z poprzedniego posta wędrują do mrrPaula i love.diamond.1.
Dzisiaj z komentujących powtórnie wybiorę dwie osoby. Otrzymają one książki, które będą mogły ułożyć w swoim apartamencie. 

24 komentarze:

  1. Wow. Twoje propozycje sa swietne. Mam kilka stoliczkow zaproponowanych przez Ciebie, niestety wszystkie wyladowaly w schowku. Nie wiedzialam co z nimi zrobic. Teraz juz mam jakas wstepna koncepcje. Artykul bardzo pomocny :)
    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie działy jak ten, bo można zainspirować się. Bardzo ładne są trzy ostatnie aranżacje. Każda w innym stylu i to mi się podoba, bo np. inne osoby robią wszystkie aranżacje w jednym i tym samym stylu.
    dora_dorka

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podobają twoje aranżacje !!! Szczególnie ta pierwsza ♥♥♥ Świetnie dopasowane stoliczki do wystroju danego pomieszczenia ;D Napewno skorzystam z tych podpowiedzi gdy będę urządzać swoje inne wnętrza.

    k.kaka1997

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawe pomysły, mam w planach kupno stolika do mojego salonu, a dzięki tobie będe wiedziała co na nim ustawić :D

    love.diamond.1

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejny świetny post, dzieki któremu wiem jak urządzić pokój ♥
    truuusty135

    OdpowiedzUsuń
  6. O nareszcie! W ostatnim poście pisałam jak to nie mogę się doczekać postu o stolikach,bo to moja życiowa trauma! Nigdy nie wiem co na Nim postawić,żeby pasował do całego pomieszczenia,no ale proszę. Teraz wszystko jasno mi podstawiłaś pod nos i mam nadzieję,że słusznie to wykorzystam. Nigdy nie przywiązywałam jakiejś szczególnej uwagi do ustawienia stolika,a na nim jakiejś książki czy picia. Jednak,dzięki takim postom widzę.. jakie to ważne,żeby fajnie i pomysłowo ustawić stolik i kilka potrzebnych rzeczy na Nim. Pierwszy stolik w stylu francuskim chyba najbardziej mi się spodobał. Jest delikatny,damski,a widok za oknem dopełnia go w 100%. Nie zmieniłabym w nim nic,bo dodatkowo bym jeszcze pewnie coś popsuła. Świetny pomysł na obraz nad biurkiem. Drugi stolik,a raczej pieniek,wygląda bardzo zabawnie i pomysłowo. Myślę,że mogłabym go wykorzystać w swoim apartamencie. Gdy już jestem przy pieńku to odniosę się do czwartego zdjęcia. Tutaj pieniek również nie zawiódł. Jak najbardziej pasuję do tej eleganckiej kanapy i tak jakby.. wprowadza naturę do całego pomieszczenia. Brakuję mi tu tylko jakiegoś kwiatka, nie wiem. Jest trochę smutno jak dla mnie. Nie zapomnę również o trzecim wykorzystanie stolika. Świetny pomysł! Bardzo mi się podoba. Na biurku panuję artystyczny nieład,ale jest okej - bo tak przecież pracują prawdziwi projektanci. Co do całości postu - jest fajnie napisany i jak zawsze,bardzo przydatny. Mam nadzieję,że kolejny post również mi się przyda,a nawet jeśli nie to i tak go przeczytam. Poza tym,dziękuję bardzo za pluszowego miśka - już spokojnie sobie leży w moim apartamencie. Bardzo się przydał!

    mrrPaula

    OdpowiedzUsuń
  7. Super post, robisz śliczne wnętrza.
    kreda2

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mogę się na patrzyć na te cudowne aranżacje *.*
    WERRA.

    OdpowiedzUsuń
  9. Post jak zawsze czytelny, ciekawy i jak najbardziej przydatny :) Z twoich propozycji spodobał mi się stolik z Villa za 50 sm. Szczerze nawet nie wiedziałam, że taki stolik znajduje się na Stardoll XD Jak będę chciała ciekawie udekorować stolik to na pewno zajrzę do tego posta ;D
    Tori121

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolejny stolik.. stolik-szafka mi się już nie podoba, bo nie jest właściwie w moim stylu. Nie przepadam za tym odcieniem, i raczej nie wykorzystałabym go w apartamencie, a cena nie jest taka niska, bo jak nie ma się odpowiedniej liczby sm, i kliknie "kup" wyświetla się komunikat, i 100sm to 10sd. Coś takiego. Nie zainwestuję w niego.
    Stolik z PopShop - jeden z moich faworytów :> Jest świetny, szkoda, że postawiłam na nieco inny styl apartamentu :) Cena jest nie wysoka, jak na tak dobrze wykonany artykuł. Postawiłabym na nim np. jakiegoś wytrawnego szampana, kieliszki, może świecę? :) Poważnie zastanowię się nad przeznaczeniem w przyszłości jednego pokoju specjalnie dla tego stolika. Takie pomieszczenie eleganckie, wytrawne. Super! Postarali się z nim :)Stoliczek z Fallen Angel: tutaj od razu w oczy rzuca się cena. Nie mam na niego jakiejś koncepcji.. Właściwie sama nie wiem, co mogłabym na nim postawić, z jakim wnętrzem zaaranżować. Wszystko wygląda w mojej głowie słabo, na pewno go nie kupię, choć w sumie, może ktoś ma na niego dobry pomysł. [zgaduję, że ty masz na niego tysiące pomysłów :))].Pretty'n Love - mój ukochany stoliczek *.* Jest prześliczny, cudownie wykonany i trafia do mnie idealnie! Nic nie mam do zarzucenia, takie biureczko, na którym można postawić perfumy, kosmetyki, stos książek, kwiatki - ogółem taki wielki harmider i nieogar, typowe biurko nastolatki! O takim właśnie marzę :3

    CDN.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolejny stolik to już wyzwanie, ale na pewno da się go jakoś ciekawie wykorzystać, tylko pomysłów póki co nie mam. Ogólnie jest bardzo fajny, lubię połączenie bieli z złotem. Pretty'n Love; tutaj akurat taki bardziej pomocny stoliczek, z którego w biegu można szybciutko coś zgarnąć i wybiec, zostawiając w domu wielki nieporządek. Fajny, fajny! No ale w moim apartamencie nie ma dla niego miejsca, niestety. :c
      Pieniek, do którego mnie zachęciłaś, jest tani i naprawdę efektowny, z pewnością kiedyś go kupię i wykombinuję z nim coś ciekawego! Nie może go u mnie zabraknąć, póki co jednak wstrzymam się z zakupem. :))Dwa kolejne stoliczki już mniej mi się podobają, bo nie lubię takiego typowego ciemnego drewna. Tanie i w sumie całkiem spoko, no ale koniec końców nie mam na nie pomysłu ani ochoty na zakup.Ostatnia już propozycja jest ekstra, ale wybieram raczej biurka :) Choć ten jest jedną z rzeczy, które, choć nie wykorzystam, bardzo mnie nęcą! :DSuper opisujesz każdy stoliczek, i prawdę mówiąc, choć w Basics Decor jest wiele fajnych rzeczy, dobrymi stolikami się poszczycić nie mogą. Ja też nie lubię owych stoliczków, nie trafiają do mnie. ;)Reakcja na pierwszą aranżację: apidawn e0fh is siwhruhgeo uhgr!

      CDN.

      Usuń
    2. Jest po prostu ślicznie, idealnie, słodko, uroczo, dziewczęco, cudownie, bosko, fantastycznie! Jaki świetny zamysł na obrazek! Tego się nie spodziewałam *.* Paryż za oknem cudeńko :3 To biurko wyobrażałam sobie identycznie, może tylko większy chaos i nieład.. a ten śliczny dywanik i stołeczek to jedno wielkie woah! Róże wyglądają bajecznie! Nigdy nie widziałam lepiej urządzonego wnętrza! Kolejna aranżacja! Nie no, umieram!Ubóstwiam ją! Ta nieschludnie rzucona narzuta, parę książek kawa i stoliczek-pieniek. Nie ogarniam, skąd masz tyle talentu! Sofa super się komponuje kolorystycznie!
      Trzecia - chaos, nieład, nieporządek, wielki misz-masz - mój pokój! :D Cudo nad cudami, szklanka z sokiem, zaczęte nie skończone prawie wszystko i ogólnie bałagan ;D Na stardoll raczej sobie oszczędzę, ale w rql tak mam cały czas.Szpilki.. takie pomieszczenie biznes-woman, która po pracy marzy tylko o tym, by walnąć się na łóżko i poczytać magazyn!

      W końcu skończyłam.
      A i tak usunęłam ponad połowę wiadomości. ;-;;

      ChemicRomance.

      Usuń
    3. Sorry, to początek komentarza:

      Pierwszy stolik jest po prostu śliczny, zakochałam się w nim, jak tylko ujrzałam nową kolekcję Winter Peak [jak zabrać tą kraciastą narzutę ;)]! Jest wcale niedrogi, a wykonany z przepięknego drewna, kształt też ma niezły, jasny kolorek idealnie wpasowujący się do dziewczęcych wnętrz. ^^
      Stoliczek z Pretty'n Love też jest niczego sobie, idealny, mi się zdaje, do jakichś nowoczesnych apartamentów. Trochę wygórowana cena, jak na taki mały stolik, ale swój urok ma, więc z odpowiednimi funduszami może bym się skusiła, kto wie! :)

      Usuń
    4. Bardzo podoba mi się post. Miałaś fajny pomysł, żeby tematem były stoliki. Odwiedzając apartamenty różnych doll wiele z nich ma puste wyżej wymienione meble. Powiem jeszcze raz bardzo podoba mi się post i zapewne skorzystam z przedostatniej propozycji :)
      Klarunia_P

      Usuń
  11. Jak zwykle ekstra pomocny post :) Na pewno skorzystam ;)
    kamilaboch

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam ten dział, są tu naprawdę fajne inspiracje do wykorzystania we własnych apartamentach
    olao373

    OdpowiedzUsuń
  14. Więc tak Twój post jest świetny i naprawdę kreatywny. Dzięki takim postom mam inspiracje. Ten post jest po prostu genialny. Dziękuję Ci.
    Nalsh

    OdpowiedzUsuń
  15. Co tu dużo pisać, wszystkie propozycje / aranżacje wyglądają świetnie i widać, że masz do tego "smykałkę" (:

    OdpowiedzUsuń
  16. ej Twoje pomysły są świetne i na pewno je wykorzystam *_* akurat robie nowy pokój i brakuje mi paru el. dekoracyjnych ;)
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzięki Tobie mój apartament zaczyna jakoś wyglądać ;)
    GwiazdaMydoll

    OdpowiedzUsuń