2015/01/23

Opulence

W Plazie pojawiła się nowa dawka dekoracji do apartamentów naszych Dollek. Tym razem dostawa zasiliła sklep Opulence, tworząc nowe piętro. Ceny oscylują pomiędzy 7, a 30 sd oraz 102, 120 sm. Kolekcja emanuje złotem i przepychem, ale moim zdaniem wygląda to dość fajnie. Ja już wypatrzyłam kilka rzeczy dla siebie. Myślę, że w najbliższym czasie zakupię lampkę, zasłonki, wazon, orchideę, a może i na tym się nie skończy.
Jak Wam się podobają nowości?


______________________________________________________________________________________
REKLAMA

12 komentarzy:

  1. Kolekcja nie zbyt mi się podoba :(
    Martyna292

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się :D kupię na pewno pare rzeczy tylko zasanawia mnie czemu niektóre nazywają się imieniem Donatelli Versace :o
    Waze na pewno bede miała bo jest świetna *_*
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  3. Może coś kupię. Kolekcja wygląda dość fajnie.
    Vanessa20160

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się, ale raczej nic nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna jest, gdybym nie byłabym spłukana kupiłabym poduszkę i orchidęę.
    ChemicRomance

    OdpowiedzUsuń
  6. Dostawa wygląda bardzo kusząco i na pewno kupię kilka rzeczy.
    Reklama wygląda skromnie, ale klasę i nutkę tajemniczości. Myślę, że pasuje do nowej dostawy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie dzisiejsza kolekcja jest zbyt przesadzona, ogólnie jak dla mnie zdecydowanie za dużo złota
    Klarunia_P

    OdpowiedzUsuń
  8. Cóż przyznam, że jeśli chodzi o meble to rzadko coś kupuję. Kolekcja nie zrobiła na mnie wrażenia, dlatego myślę, że nie dokonam zakupu.
    Nalsh

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolekcja sama w sobie jest bardzo ładna i interesująca. Ceny również nie są jakieś specjalnie wysokie. Jednak uwielbiam minimalizm i wątpię,że zrobię jakieś wielkie zakupy. Skuszę się na wazon z kwiatkami i może zasłony,bo są fajne i ładne, takie zwyczajne.

    mrrPaula

    OdpowiedzUsuń
  10. Meble są bardzo dopracowane, a ceny dosyć niskie. Do tego kolorystyka jest w miarę uniwersalna. Myślę, że jeśli będę meblowała nowy apartament, to napewno coś kupię z nowej dostawy.
    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzeczy są ładne aczkolwiek raczej nic nie kupie

    love.diamond.1

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się kilka rzeczy, między innymi orchidea, zasłony i wiszące lampy. Najbardziej kiczowaty według mnie jest prysznic i 'panterkowa' sofa. Kolekcja całkiem ok :)

    Remmy08

    OdpowiedzUsuń