2015/01/23

Czarny i czerwony

Witajcie!
Jak wam minął ten tydzień? Muszę przyznać, że wolałabym nie iść jeszcze do szkoły, bo mam tyle do zrobienia, a został mi już tydzień wypoczynku.

Dzisiejsza stylizacja jest prosta i elegancka. Postanowiłam połączyć czerń z czerwienią. Do butów z czerwoną podeszwą dopasowałam torebkę oraz kolor szminki.



naszyjnik - PPQ, - bluzka - PPQ, narzutka - RIO, pasek - It Girls, torebka - The JetSet, spodnie - Original Future, szpilki - Velvet Orchid

Co sądzicie o stylizacji?
Jakieś plany na weekend? 

20 komentarzy:

  1. Stylizacja jest przesliczna! :)
    Szklanka9

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę przyznać, że stylizacja jest piękna! Fajne jest to, że czerwień przemyciłaś do stylizacji w tak prostym wydaniu. Gratuluję naprawdę dobra stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne połączenie czerwieni i czernią. Cudna :)
    WERRA.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba :) A torebka pasuje tutaj idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie połączyłaś czerń z czerwienią. Bardzo mi się podoba:)
    Vanessa20160

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba ta stylizacja. Połączenie czerni z jakimkolwiek kolorem nigdy chyba nie wyjdzie z mody i zawsze się sprawdzi. Jednak kolor czerwony ma w sobie to coś,co przyciąga uwagę,dlatego według mnie - najbardziej pasuje do koloru czarnego,a czarny do czerwonego. Stylizacja jest prześliczna, buty i narzutka są prześliczne.

    mrrPaula

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja jest genialna! Nie ma w niej absolutnie nic, do czego moglabym sie przyczepic. Wszystko bardzo dopracowane. Bardzo elegancka, jednak takze powabna dzieki delikatnej bluzeczce i tej niesamowitej czerwonej torebce :3
    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  8. No na pierwszy rzut oka super, potem ten złoty naszyjnik.. (poprawcie mnie, jeśli jest srebrny). Jest to z pewnością połączenie rzeczy, które kocham. Od butów(które po ostatnim poście o Ch.Louboutin jeszcze bardziej do mnie przemawiają! :D) po paryski makijaż. Ciesze się też, że nie pojawiły się tu wszystkie rodzaje czerni. Podsumowując bluzka z naszyjnikiem do wymiany, reszta świetna :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna stylizacja mi sie wszystko podoba ^^ i nie spiesz sie bo mi tez tylko tydzien ferii został a prawie nic nie mam ogarniete :D Damy rade :D
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny i elegancki strój. Wszystko świetnie do siebie pasuje i mimo, że nie podoba mi się ten żakiet to w stylizacji prezentuje się dobrze.
    W weekend wybieram się pojeździć trochę na snowboardzie (:

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta stylizacja wyszła Ci naprawdę świetnie. Uważam, że połączenie czerni z czerwienią to świetny pomysł, gdyż dodaje stylizacji pazura, według mnie.
    A jeśli chodzi o weekend. W sumie mam obecnie ferie, dlatego może jeśli rodzice wcześniej skończą pracę to wraz z nimi i siostrą pójdziemy na sanki c:
    Nalsh

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialna stylizacja *-*
    Prezentujesz się w niej bosko >:3
    Chyba nie ma rzeczy, która nie wpasowała się tu idealnie *__________*
    ChemicRomance

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna stylizacja, przełamana kolorem :) pomyśle jak się podobnie ubrać

    love.diamond.1

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobranie kuferka to doskonały pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja, cenię właśnie taki minimalizm. Połączenie torebki i czarnej stylizacji naprawdę mnie urzekło, sama chyba w najbliższym czasie coś takiego stworzę,

    Remmy08.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podoba mi się stylizacja :)
    Klarunia_P

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie lubię tego typu spodni, ale stylizacja jak najbardziej mi się podoba. Co do ferii to ja muszę do lutego czekać ;/

    OdpowiedzUsuń
  18. Stylizacja ładna, ale za dużo czerni, a za mało czerwieni :) Jak na mój gust :D
    kamilaboch

    OdpowiedzUsuń