2015/01/28

Callie's Picks No. 34

"Moves Like Jagger" to temat najnowszej kolekcji Callie's Picks i wbrew pozorom nie jest to nawiązanie do piosenki Maroon 5, a przełomu lat 60 i 70. Ceny wahają się od 5, do 17 sd, a kilka artykułów dostępnych jest za sm. Dostawę zdominowały długie, zwiewne suknie oraz frędzle. Pojawiły się także, niegdyś cenne platformy z Pretty n' Love, które najpierw straciły sporo na wartości poprzez to, że stały się jedną z nagród w The Vote, no a teraz jeszcze wróciły z metką CP. Ja chyba nic nie kupię.
Co sądzicie o kolekcji? Macie już zaplanowane zakupy?




15 komentarzy:

  1. Kupię pare rzeczy ze względu na to że duło ich szukałam *_* CP troche przegina z tym przywracaniem bo duzo osob przeplaca za rzeczy z ogrinalna metką, które za jakś czas bedą odnowione o 4 krotnie mniejszą cene, którą własnie zapłacili :) Ja narazie tak sie nie przejechałam i czekam na wiecej takich perełek. Jak bedzie mnie stac to wykupie pół sklepów :D
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  2. Napewno kupie coś za starmonety :)

    love.diamond.1

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się kilka rzeczy...te koturny widziałam ostatnio za 600sm! I chciałam je kupić,ale ten kto je sprzedawał miał limit starmonet! Po prostu paranoja...
    kreda2

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę styl boho :D Na pewno coś zakupię.
    Tori121

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupiłam kamizelkę, 2 pary butów i torbę za sm.
    Rita09xx

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno kupię kamizelkę, brązowe lity i jedną z torebek. Kolekcja dosyć fajna, widzę parę perełek :D Trochę hipisowskie, haha :D

    remmy08

    OdpowiedzUsuń
  7. Kupiłam platformy ze względu,że nie dawno ich szukałam :)
    Nic więcej mnie nie chwyciło za serce :/
    miss_hannah260

    OdpowiedzUsuń
  8. Spodobało mi się kilka rzeczy, chyba kupię buty i jedna torebka wpadła mi w oko, która fajnie mogłaby uzupełnić stylizację :)
    Aliceexx

    OdpowiedzUsuń
  9. Ogolnie kolekcja nie w moim stylu, jednak znalazlo sie kilka perelek. Oczywiscie najwieksza z nich sa brazowe platformy. Kupilam je, sa dosyc tanie w CP, wiec napewno sie oplaca. Zaopatrzylam sie takze w brazowa kamizelke z fredzelkami oraz torebeczke czarna rowniez z fredzelkami.
    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolekcja nie jest w moim stylu ale znalazło się kilka żeczy.
    Vanessa20160

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolekcja jest nie zupełnie w moim stylu, zastanowię się nad zakupem platform i kamizelki z frędzlami
    Klarunia_P

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolekcja nie jest w moim stylu,bo nie przepadam za długimi sukienkami. Zakupiłam tylko brązowe platformy ,o które wcześniej wszyscy się bili i wydawali na nie fortuny! Teraz ich cena nie jest za wysoka,więc myślę,że to bym udany zakup. Zastanawiam się jeszcze nad dwoma stanikami,nie wiem jednak czy mogę to tak nazwać oraz brązowej kamizelce z frędzelkami. Pasowałaby do wielu stylizacji i jest w moim stylu. Ceny są dosyć niewielkie w porównaniu do innych kolekcji. Szkoda tylko,że większość ciuszków to sukienki..eh..

    mrrPaula

    OdpowiedzUsuń
  13. Właśnie kupiłam już moje perełki <3, czyli brązową kamizelkę z frędzelkami, brązowe koturny i platformy oraz czarną torbę. Tak ogólnie to kolekcja nie jest zabradzo w moim stylu, gdyż nie przepadam za tego rodzaju sukienkami i spodniami typu dzwony. Dlatego też zakupione przeze mnie rzeczy są bardziej nowoczesne i świetnie będą się prezentowały z innymi zesatwami ubrań nie tylko w stylu retro.

    k.kaka1997

    OdpowiedzUsuń
  14. ach! admini czytają mi w myślach, kilka dni temu rozmyślałam sobie ciekawe kiedy do CP dojdzie kamizelka biozu. Dziś sprawdzam stardoll, a tu pach! kamizelka w starplazie :)

    OdpowiedzUsuń