2015/01/23

Dostawa do Opulence - co polecam?


Jak zazwyczaj postanowiłam wybrać dla Was kilka najciekawszych rzeczy z nowej dostawy. Zgodnie  z nazwą sklepu, artykuły wręcz ociekają wrażeniem luksusu dzięki swojemu bogatemu wyglądowi. Mimo to - dopóki nie czujemy się jak żony szejków i królowe - odradzam stosowanie wielu artykułów z tego sklepu w jednym pomieszczeniu. Uważam, że przeładowanie złotem sprawia wrażenie tandety oraz jest dosyć męczące dla oczu. Odradzam także zakup sofy w panterkę ze złotym wykończeniem, toż to jest szczyt kiczu! No ale, z drugiej strony, o gustach się nie dyskutuje, prawda? W ramach ciekawostki, kicz oficjalnie stał się jednym ze stylów, w jakim możemy urządzać wnętrza... Co kto lubi!

Cała kolekcja zajmuje jedynie jedno piętro, więc nie mamy zbyt dużego wyboru - cała kolekcja obejmuje zaledwie... dwadzieścia artykułów! Do przedstawienia Wam wybrałam zaledwie osiem z nich. Jak widzicie, postawiłam raczej na te bardziej subtelne.
Zacznę od zasłon, które są genialne! Jedne z lepszych, jakie kiedykolwiek się pojawiły. Doskonale sprawdzą się w dziewczęcej sypialni, a nawet jako kotary zastosowane przy przejściu do innego pokoju.
Kolejnym artykułem, który skradł moje serce jest zdecydowanie lampa. Jej cena jest dosyć wysoka w porównaniu z innymi, ale równie wysoka jest dbałość o szczegóły jej wykonania. Niepozorna, łączy w sobie aż 4 różne kolory (biały, szary, złoty i czarny) przez co świetnie dopasuje się do każdego wnętrza. Szczególnie polecam ją wielbicielką stylu glamour.

Druga z wybranych przeze mnie lamp to kolejne podejście grafików do modnego modelu lamp, które zamknięte są w kulach. Podoba mi się w niej subtelny, złoty blask. Sprawdzi się w każdym pokoju, który urządzimy w jasnych barwach i nada mu z pewnością poczucie, że wiemy, co jest modne nie tylko jeżeli chodzi o ubrania, ale także o urządzanie wnętrz.

Ostatnią rzeczą, którą omówię jest puf. Możecie uznać go za dziwny wybór, ale jest w nim coś, co przyciąga wzrok. Szczerze mówiąc, wykorzystałabym go raczej jako stolik. Jego kolory i podstawa przywodzą mi na myśl styl marokański, czy też arabski. Myślę jednak, że dobrze wyglądałby też w bardziej zwyczajnej sypialni lub salonie. Jeżeli zamierzacie go używać polecałabym dobranie do niego innych dodatków i tkanin w kolorach oliwkowej zieleni lub delikatnie niebieskich.

Który artykuł najbardziej Wam się podoba? Z którym chcielibyście zobaczyć małą aranżację?

11 komentarzy:

  1. Z polecanych rzeczy skuszę się na wiszącą lampę / żyrandol, zasłony, dywan i poduchę, ponieważ wydają się pasować idealnie do każdego wystroju oraz są no cóż, świetnie wykonane.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z rzeczy, które polecasz prawdopodobnie skuszę się na pufę za SM
    Klarunia_P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na pewno z podanych rzeczy zakupię pufę, która jest za sm :)
    Nalsh

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja z podanych żeczy zakupię pufe.
    Vanessa20160

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobają mi się artykuły ,które zakupiłaś. Jednak.. ja przepadam za minimalizmem i nie sądzę abym coś kupiła z tego sklepu. Chyba,że skuszę się na kwiatki i zasłonę,bo jest na prawdę piękna. Mam nadzieję,że zrobisz jakąś aranżację właśnie z zasłonami,bo jestem ciekawa jakby to wyszło. Całe szczęście,że ceny nie są takie duże.

    mrrPaula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta zasłona w minimalistycznym wnętrzu to może być coś! Świetny pomysł, pokombinuję chyba. :)

      Usuń
  6. Ciekawy post. Najbardziej z przedstawionych przez Ciebie rzeczy spodobaly mi sie zaslonki. Sa uniwersalne, swietnie wykonane. Dodadza klasy, lecz takze lekkosci kazdemu pomieszczeniu.
    Ladna jest okragla jasna poduszeczka. Wydaje sie bardzo miekka i lekka. W kazdym badz razie ja odnosze takie wrazenie jej delikatnosci.
    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja raczej nic nie kupie ;)

    love.diamond.1

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja raczej nic nie kupie ;)

    love.diamond.1

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie najbardziej spodobały się zasłony i orchidea. Podoba mi się również wisząca lampa, ale raczej jej nie kupię. Reszta kolekcji jest nie w moim guście. :>

    Remmy08

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy post, ale urządzanie apartamentu to mój koszmar, dlatego nic nie kupię.
    Julka0239

    OdpowiedzUsuń