2015/01/27

Wybór dnia

Z poślizgiem, za który przepraszam, chciałabym poinformować Was o nowym wyborze dnia. Tym razem jest nim torebka HB, o której mowa w poprzednim poście. Koszt jej zakupu wynosi 11 sd, a znajdziemy ją w sklepie Rio. Jest bardzo ładna, nie ma się do czego przyczepić, ale ostatecznie nie wiem czy zdecyduję się w nią zainwestować. Może gdyby było to coś w stylu kopertówki, a nie torebki na wisiorku, to przekonałabym się do niej bardziej. 
A Wam jak się podoba?


20 sd na zakup kombinezonu z Apres Ski (KLIK) wygrywa Zuma0618 Gratulacje! Po nagrodę zgłoś się w KG Kaja1706. Masz na to 24 h.

Z KOMENTARZY WYLOSUJĘ OSOBĘ, KTÓRA OTRZYMA SD NA JEJ ZAKUP.

_________________________________________________________________________________________
REKLAMA
Serdecznie zapraszam wszystkich na bloga o Stardollowej modzie, gdzie znajdziecie wiele  ciekawych artykułów, poradników itp. Wejdź, a może Ci się spodoba, może nawet skomentujesz? Do zdobycia również ciekawe nagrody!

19 komentarzy:

  1. Torebka świetna ♥ Bardzo elegancka a'la bardzo modne puzderko. Świetna kolorystyka, właśnie takiej mi brakowało do bardziej eleganckich stylizacji. Ja jestem w siódmym niebie. A cena... jakaś niska! XDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest śliczna i chętnie bym ją kupiła, ale mój budżet jest w fatalnym stanie :-(

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak jak poprzednio napisałam torebeczka bardzo ładna jednak mam podobną, ale cena jest dotadkowym atutem :)
    Klarunia_P

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebka bardzo mi się podoba. Ma fantastyczne kolory i będzie idealnie pasować do niejednej stylizacji. Bardzo chciałabym ją posiadać w swojej stardollowej szafie.

    k.kaka1997

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak jak napisalam w poprzednim poscie - torebka swietna. Cena jest bardzo atrakcyjna. Bez zastanowienia ja kupilam. Cudowna.
    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  6. Torebka świetna pasuje do większości rzeczy *-* cena jest bardzo przystępna ale nie kupie ze względu na brak funduszy ;/ i fakt gdyby była kopertówką wyglądało by fajniej :3
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładna, ładna. Ja akurat oszczędzam 15sd na zakup bucików z Dolce&Gabbana XD

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładna, ładna. Ja akurat oszczędzam 15sd na zakup bucików z Dolce&Gabbana XD

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz rację, jako kopertówka prezentowałaby się o niebo lepiej, mimo to jest bardzo ładna, uroku dodają jej te białe kryształki. Myślę,że można by zrobić z nią kilka ciekawych i oryginalnych stylizacji :)
    KochamRocknRoll

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz rację, jako kopertówka prezentowałaby się o niebo lepiej, mimo to jest bardzo ładna, uroku dodają jej te białe kryształki. Myślę,że można by zrobić z nią kilka ciekawych i oryginalnych stylizacji :)
    KochamRocknRoll

    OdpowiedzUsuń
  11. Torebka wyglądała by świetnie do większości stylizacji. Bardzo mi się podoba. Ja nie mam w mojej szafie z akcesoriami dużo torebek, więc przydałaby mi się, ale na razie muszę uzbierać sd.
    Vanessa20160

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładna,elegancka :) karolina25love

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi się jej kolor jest po prostu świetna *-*

    klaudia12349

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładna ta torebka fajnie zrobiona ale niestety moje źródło SD padło więc jej nie kupie

    love.diamond.1

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajna torebka, rozważam jej kupno:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładna torebka, od razu ją kupiłam.
    Rita09xx

    OdpowiedzUsuń
  17. Torebka ładna.:) zastanawiam się czy ją kupić

    OdpowiedzUsuń
  18. ładna torebka, ale jeszcze nie wiem czy ją kupię :)
    Aliceexx

    OdpowiedzUsuń
  19. Torebka mi się bardzo podoba i na pewno ją kupię. Cena również jest niewielka,więc jest to dla mnie jak najbardziej na plusie. Torebka ma fajny kształt,a kolory są do siebie dobrane.

    mrrPaula

    OdpowiedzUsuń