2015/01/30

Mini lookbook

Witajcie!
Nadszedł kolejny piątek, więc czas na post z mojej strony. Dzisiaj zamiast jednej stylizacji zamierzam zrobić mini lookbook sklepu, któremu grozi likwidacja. Tym sklepem jest...


Kolekcja szału nie ma, ale najgorsza nie jest. Znalazłam w niej z 3 perełki a oto one:



1. kapelusz - Fallen Angel (darmówka), narzutka - RIO, koszulka - Rivera, spódnica - Dolce & Gabbana, torebka - Bonjour Bizou (baazar), sandałki - Callie's Picks

2. kapelusz - Killah, łańcuszek - PPQ, narzutka - Fallen Angel, bluzka - It Girls, spodnie - BASIC, skarpetki - Killah, buty - Dolce & Gabbana

3. łańcuszek - PPQ, narzutka - RIO, bluzka - BASIC, spódnica - Dolce & Gabbana, torebka - Callie's Picks, kokardka - Dior, szpilki - Apres Ski

Co sądzicie o stylizacjach?
Macie zamiar coś zakupić?

14 komentarzy:

  1. Kupiłam spódnice, najlepsza pierwsza stylka.
    kreda22

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie zamierzam nic kupować. Jedyne co posiadam z tej kolekcji to czarne buciki za 13 sd.
    Klarunia_P

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupiłam wszystko co chciałam z tego sklepu i jestem zadowolona. Stylizacje świetnie, a szczególnie pierwsza i ostatnia.
    WERRA.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja na razie nic nie kupiłam. Najbardziej podobają mi się 2 ostatnie stylizacje:)
    Vanessa20160

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupiłam około 10 rzeczy, w tym też kilka męskich artykułów. Stylizacje szału nie robią.

    OdpowiedzUsuń
  6. mi sie podobaja calkiem inne rzeczy. stylizacje nie w moim guscie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacje bardzo ładne, najbardziej podoba mi się druga
    Aliceexx

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacje wykonona śwetnie tylko nie pasuje mi coś w pierwszej ale jest oki ^^ Kupiłam z tych 3 wymienionych czerwoną spodniczke i jestem z niej zadowolona ^^
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak na razie to kupiłam tylko czarną torebkę i się jeszcze zastanawiam czy coś dokupić. Stylizacje według mnie fajne, lecz czegoś jednak mi w nich brakuje

    k.kaka1997

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne stylizacje! <3 A w tej drugiej to po prostu się zakochałam ♥!
    TyskaCyska

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie stylizacje świetne, w pierwszej razi mnie tylko ten kapelusik, a reszta jest w porządku. Ja kupiłam tylko spódniczkę z ostatniej stylizacji i jestem z niej naprawdę zadowolona. :) Zastanawiam się również nad kupnem torebki, ale jeszcze to przemyślę.
    Post świetny :))

    Remmy08

    OdpowiedzUsuń
  12. Z zaproponowanych przez Ciebie rzeczy mam tylko buciki. Totalny must have. Są piękne. Czerwona spódniczka wydaje mi się "kanciasta", dlatego jej nie kupiłam, zaś spódnica w kwiatki to po prostu nie mój styl. Ogólnie kupiłam 4 rzeczy z D&G.
    Pierwsza stylizacja mi się kompletnie nie podoba. Jakaś dziwna. Druga jest świetna. Może troszkę pusta u góry, jednak najlepsza z całego zestawienia. Trzecia jest ładna. Lekka i dziewczęca.
    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  13. Kupiłam czerwoną spódniczkę oraz tą druga -kwiatową. Są bardzo ładne i w moim guście,można z nich zrobić fajne i interesujące stylizacje,jak na przykład te,które ty zaproponowałaś wyżej.
    Zaczęłam się poważnie zastanawiać,czy nie dokupić jeszcze czarnych bucików ,bo są bardzo eleganckie i są świetną perełką w stylizacji. Podoba mi się każda z powyższych stylizacji.

    mrrPaula

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba jednak skuszę się na spódniczkę, wygląda rewelacyjnie ;D / _Pink_Miley_

    OdpowiedzUsuń