2015/01/31

W głąb sklepu Velvet Orchid

Cześć, przychodzę do Was z nowym działem. Będzie to dział o najlepszych rzeczach z podanego przez Was sklepu. W poscie będę przedstawiała 10 - 15 rzeczy wraz z opisami i kilkoma stylizacjami.
Dziś biorę się za Velvet Orchid. Wybrałam ten sklep, bo jest mało lubiany przez graczy, lecz jeżeli poszperamy, znajdziemy sporo ciekawych rzeczy. To też jest taka moja mała zachęta do tego sklepu.

A więc polecam:


1. Srebrna spódnica - świetna rzecz, która będzie dobrą podstawą dla stylizacji. Cena jest też bardzo dobra, bo 142 sm nie jest dużą kwotą.
2. Naszyjnik - nietypowy, ale co jest nietypowe, zawsze ciekawe. Jak na naszyjnik może i jest trochę drogi (8 sd), ale jak będzie zniżka, śmiało go kupcie.
3. Torba - kolejna rzecz za sm, więc byłoby grzechem jej nie kupić. Faktura jest w cekiny, co urozmaici nudną, typową stylizację.
4. Czarna kurteczka - cudownie pasuje do stylizacji na luzie. Kolor jest czarny, ale kurtka wcale nie jest nudna. Frędzle oraz wycięcia są wielkim plusem. Cena - 16 sd.
5. Czarne obcasy - w stylizacji mogą wyglądać bardzo dobrze, albo bardzo źle, więc musimy uważać jaka będzie całość. Jednak jeżeli wiesz jak je wykorzystać, musisz wydać 6 sd.
6. Szpilki - jedne z najlepszych tego typu na Stardoll i za jedyne 53 sm!
7. Biała sukienka - kolor biały zawsze modny. Sukienka jest ciekawa, co sprawiają wycięcia na ramionach oraz talii. Dół możemy wykorzystać też jako spódnicę, a cena jest w miarę dobra - 14 sd.
8. Szara kurtka - fajny dodatek do stylizacji. Krój jest uniwersalny, więc świetnie wpasuje się do większości stylizacji i doda pazura. Cena - 18 sd.
9. Szary top - kolejna uniwersalna rzecz z wycięciami i kosztuje 130 sm (top jest też dostępny w kolorze czarnym za 11 sd).
10. Czarna spódnica - ciekawa spódniczka z tiulem o trochę dziwnym kroju. Jest za sm, więc czemu by nie kupić.
11. Buty - oczarowały mnie od razu. Takich butów o takim modelu oraz kolorze słoniowej kości jest niedużo. Cena też jest dobra - 10 sd.
12. Boyfriendy z dziurami - jednoznacznie najlepsza rzecz z całego sklepu! Wyglądają świetnie i cena również jest przyzwoita - 16 sd.

Stylizacje:
1. Buty- Pals, Torba 1- Callie’s Picks, Torba 2- Rio, Czapka- Callie’s Picks, Sweter- Mr., Spodenki- Bonjour Bizou, Kurtka- Velvet Orchid, Bluzka- Basics
2. Buty- Velvet Orchid, Spódnica- It Girls, Pasek- Callie’s Picks, Płaszcz- Strike a Pose, Bluzka- Basics, 
Torba- Miss Sixty, Beret- Callie’s Picks, Podszewka- Wild Candy, Korale- Decades

3. Czapka- Mr., Bluza- Archive, Torba- Royalty, Koszula 1- Mr., Koszula 2- Diesel, Spodnie- Velvet Orchid
Szpilki- Pals
4. Sukienka- Velvet Orchid, Buty- Riviera, Kurtka- Antidote, Torba- Voile, Okulary- Riviera

Jaki sklep chcielibyście zobaczyć następnym razem? Co sądzicie o przedstawionych rzeczach?

22 komentarze:

  1. Moze Evil Panda? Uwazam, ze ciezko stworzyc dobra stylke z tamtejszych rzeczy :) ja mam biale buty, spodnie i buty z sznurkow, ale nie wiem po co je kupilam. Twoje stylizacje jak zawsze swietne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i czarne, klasyczne szpilki - moim zdaniem absolutny must have.

      Usuń
    2. Też uważam że evil panda mogłaby się nadawać do następnego artykułu;)

      Usuń
  2. ! Za tym sklepem nie za bardzo przepadam, ale te ciuszki mnie trochę przekonują ;) Ze stylizacji najbardziej mi się spodobała druga i ostatnia. A następnym razem może Evil Panda?
    WERRA.

    OdpowiedzUsuń
  3. Co do twoich stylizacji to żadna mnie nie przekonuje :/ Aczkolwiek ubrania wybrałaś dobre. Ja proponuję BASIC :)
    Tori121

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, cały sklep chyba musiała by wkleić xd żart

      Usuń
  4. Mnie dzięki tobie spodobały się szare boyfriendy i czarna kurteczka. Świetnie stylizacje. Myślę, że będę się na nich wzorować, jeśli zakupię coś z VO. :)
    Ja proponuję It Girls lub Nelly.com :)

    Remmy08

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnia stylizacja cudowna. Najlepsza z całego zestawienia.
    Nigdy jakoś bardzo nie zwracałam uwagi na ten sklep. Z zaproponowanych przez Ciebie rzeczy posiadam boyfriendy, biała sukienkę, no i te świetne szpilki - uwielbiam je. Po przeczytaniu posta kupiłam jeszcze srebrny naszyjnik. Wygląda niesamowicie. Geometryczna forma sprawia, że nie jest nudny.
    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna seria! Stylizacje również:)
    Vanessa20160

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim zdaniem w tym sklepie jest o wiele lepszych ubrań od tych. I jeszcze odnoszę wrażenie, że według autorki postu jeżeli coś jest za sm, to trzeba to kupić. Nie podoba mi się żadna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam kilka rzeczy z tego sklepu. Twoje stylizacje bardzo mi się podobają, szczególnie trzecia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię Twoje stylizacje, trzecia jest cudowna, chociaż nie w moim stylu. Bardzo przypadła mi do gustu druga, taki świetny street style rodem z Paryża, ale wciąż z charakterkiem. I świetny pomysł na artykuły c:

    OdpowiedzUsuń
  10. Według mnie post bardzo ciekawy, czekam na więcej :D
    Klarunia_P

    OdpowiedzUsuń
  11. Zacznę od tego, że pomysł na posta jest świetny, sama kiedyś prowadziłam taki dział na mało znanym blogu.
    Ale mniejsza.
    Velvet Orchid nawet lubię, ciuchy są fajne, ale wnętrze sklepu jakoś mnie odpycha.
    Ostatnio właśnie w nim byłam, dwa dni temu chyba i te boyfriendy są po prostu świetne. :D
    Nie mam za bardzo czasu się rozpisywać, ale coś czuję, że to jeden z moich ulubionych działów ^^

    Artykuły:
    1. Ta spódnica serio jest genialna, a mi się w oczy nie rzuciła.. Mogliby tylko dodać coś u góry, bo tak wygląda dziwnie "płasko". O, nie sądziłam, że będzie za sm, opłaca się kupić. Kupię, kiedy tylko nadarzy się okazja [czyt. kiedy internet pozwoli mi wejść do apartamentu lub Plazy -.-]. Nie no, serio świetna rzecz.
    2. Naszyjnik genialny, jak mogłam go nie zauważyć? Cena staje na przeszkodzie, no ale rzecz bardzo fajna. Idealna do wielu stylizacji, cudeńko.
    3. Nie w moim stylu co prawda, i chyba nie byłaby za często używana, ale w sumie jest za sm, może się przydać. ;)
    4. Kurtka totalnie urzekająca, może tylko wolałabym jakby była nieco bardziej przylegająca do doll, ale to szczegół. Frędzelki boskie, może trochę ciężka w wykorzystaniu, ale z pewnością ożywi jakiegoś "zwyklaka". :D
    5. Tych butów bym akurat nie poleciła, niekoniecznie mi się spodobały. No ale, jak napisałaś, można ich użyć tak by czytelnik padł na kolana z zachwytu, albo tak, aby padł z.. śmiechu ;)
    6. Te boskie szpilki które wyceniałam na 10sd są za sm?! Są śliczne <3
    7. Choć bieli nie znoszę rozważę zakup sukienki. Ma fajny efekt, niby taka grzeczna ale te pocięcia sugerują coś innego. ;)
    8. Najlepsza ramoneska jaką w życiu widziałam na sd. Musi być moja, wow.
    9. Top na pierwszy rzut oka nie spodobał mi się, ale kiedy wyobraziłam go sobie w stylizacji postanowiłam uzbierać trochę starmonet. Jest praktyczny, dla odważnych doll.. inteligencja stardoll, sm, inny kolor - 11sd .-. No nic, trza żyć z szarością.xd
    10. Jak dotąd nie widziałam żadnej udanej stylizacji z nią, jak taką ujrzę, kupię.
    11. Niezłe, ale obcas dziwny. Mogą dopełnić wiele stylizacji, no ale póki co się wstrzymam..
    12. Tak, definitywnie najlepsze ^^ ;D

    Stylizacje są świetne, w trzeciej nie jestem przekonana co do fioletu, ale ok ;3
    Druga, a'la Pariè ;D

    ChemicRomance

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja na początku byłam uprzedzona do tego sklepu bo myślałam że jest to taki ociekający lukrem sklep. (tak wynikało ze spoilerów) Jednak kiedyś do niego zajrzałam i byłam bardzo miło zaskoczona :D. Kupiłam w nim szary sweter z jasnoróżowym sercem, rajstopy i różowe platformy. Później zaczęłam kupować w nim więcej rzeczy. (szczególnie po tym kiedy zmieniono wygląd z manekinów na półki i wieszaki).Teraz nie rozumiem siebie (kiedyś) i innych stardolowiczów którzy są do niego uprzedzeni.
    wercia_p

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny post super stylizacje :3
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  15. Uważam, że wybrane przez ciebie rzeczy są najlepszymi pochodzącymi z tego sklepu. Natomiast moją ulubioną są szare boyfriendy z dziurami. Co do twoich stylizacji to nie zabardzo mnie przekonują, ale najbardziej z nich podoba się stylizacja nr 2.

    k.kaka1997

    OdpowiedzUsuń
  16. Kupie kilka rzeczy które poleciłaś :) Bardzo ładne stylizacje, szczególnie te dwie ostatnie
    Aliceexx

    OdpowiedzUsuń
  17. Może w nastepnym poście weźmiesz rzeczy z wild candy? jest tam dużo tanich i problemowych rzeczy ;)

    love.diamond.1

    OdpowiedzUsuń
  18. Ogólnie nie przepadam za sklepem Velvet Orchid ale zawsze coś fajnego się znajdzie !!! Stylizacja druga o matko przepiękna !!! :) Tak w ogóle buty też mi się podobają lecz jeszcze ich nie mam dopiero planuje kupić.
    NajlepszaStara

    OdpowiedzUsuń