2015/01/24

Oceny Apartamentów

SILMARAKSGT


W Apartamencie panuje porządek. Widać tu różnorakie style, co jest wielkim plusem, gdyż jeden styl spokojnie przechodzi w drugi, dzięki czemu osiągnięta jest harmonia. Ciekawy widok za oknem, które stworzyłaś mając genialny pomysł. Do tego te wielkie regały z książkami. Gabinet - marzenie. 
Moja ocena: 4,5/5

Karool69


Widać, że bardzo starałeś się na stworzenie czegoś fajnego. Nawet Ci to wyszło, ale może nie do końca. Tak jak wyżej - u Ciebie również style spokojnie przenikają się. Bardzo pomysłowe było ułożenie manekinów i wszystkie te wiszące lampki. Kolorystycznie również każdy artykuł pasuje do innego, wszystko jest dobrane z niezwykłą precyzją. Mimo tego, że pokój wygląda na przepełniony i chaotyczny wcale nie jest aż tak źle, wystarczy tylko dobrze się przyjrzeć :)
Moja ocena: 4,5/5

Podobają Wam się te Apartamenty? Zgadzacie się z ocenami?

15 komentarzy:

  1. Mam wrażenie, że oceniająca to taki erotoman gawędziarz - pisze, ale tak naprawdę nie wie o czym. Style się wszędzie przenikają i jest ich mnóstwo, ale nie pada ani jedno określenie, któregokolwiek z nich. Trochę amatorsko brzmią te opisy.

    OdpowiedzUsuń
  2. A jeśli chodzi o same wnętrza to pierwsze jest bardzo spójne i mi się podoba. W drugim jest zbyt chaotycznie, nie wiem jaki jest cel zapychania wnętrza na siłę - ja nie czułbym się dobrze w takim miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy apartament bardzo mi się podoba.
    Drugi jest trochę chaotyczny.
    Ale zgadzam się z ocenami.
    Vanessa20160

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak sobie zgadzam się z ocenami.
    kreda2

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie bardziej podoba się pierwszy apartament, minimalistyczny, przestrzenny, ale jest w nim nutka tajemnicy.
    Drugi to bardzo chaotyczna, niezorganizowana przestrzeń. Mam wrażenie, że jest tam zbyt dużo przedmiotów, ja nie czułabym się dobrze w takim miejscu.

    Remmy08

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy jest boski.
    Widok za oknem jest taki straszny i tajemniczy, ale będąc w środku masz poczucie pewnego bezpieczeństwa.
    Jak najbardziej na tak. Kojarzy mi się z sagą 'Zmierzch'.
    Drugi to chaos i nic więcej.
    ChemicRomance

    OdpowiedzUsuń
  7. Według mnie oba apartamenty są boskie *-* oceniłabym je 5/5. Myślę, że są marzeniem każdej osoby
    Klarunia_P

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam sie z ocena pierwszego apartamentu. Takze bardzo podoba mi sie widok za oknem. Jest piekny. W samym pokoju jest troszke pusto, jednak i tak wyglada niemal idealnie.
    Drugi apartament...hmm...dalabym mu ocene 4/5. Widac ze uzytkownik sie staral, jednak uwazam, ze pokoj jest przepelniony i chaotyczny. Ogolnie nie przypadl mi ten pokoj do gustu.
    cloeily

    OdpowiedzUsuń
  9. pierwszy ładny ale pusty, drugi za to mega przesadzony chociazx koncepcja dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne pokoje obydwóch dolek, jedak i w 1 czegoś brakuje zaś w 2 jest przepych , zgadzam sie z ocenami ^^
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi się pierwszy pokój natomiast w drugim za dużo się trochę dzieje...

    love.diamond.1

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeśli chodzi o ocenę pierwszego apartamentu to zgadzam się z Tobą. Ogólnie bardzo lubię jak w pokoju na stardoll panuje porządek.
    Drugi jest strasznie chaotyczny dałabym trochę niższą ocenę.
    Nalsh

    OdpowiedzUsuń
  13. Oba oceniam na 4. Pierwszy jest bardzo i bardzo pusty, natomiast w drugim wszystkiego pełno.

    OdpowiedzUsuń