2015/01/17

Ostrzeżenie

Dzisiaj Stardoll został dziś wprost zalany falą ofert "darmowych stardollarów". Coraz to kolejne konta są kradzione lub tworzone od nowa i wiadomość z linkiem do strony, która prosi nas o podanie loginu i hasła rozprzestrzenia się błyskawicznie.
Jest wśród naszych Czytelników wiele nowych, niedoświadczonych jeszcze, użytkowników Stardolla, dlatego też myślę, że jednak warto zwrócić Waszą uwagę na ten problem, bo być może ktoś się waha nad spróbowaniem szczęścia - tym bardziej, że może to wyglądać dosyć atrakcyjnie, ponieważ w księgach gości kont rozsyłających ten link pojawiają się osoby, które "potwierdzają" działanie stronki. Są one podstawione! Wpisy z ostrzeżeniami od starszych użytkowników są usuwane niemal natychmiast.
Wszelkie oferty darmowych doładowań lub stardollarów nie działają. Strony oferujące takowe są skonstruowane tak, że przechwytują dane logowania, co skutkuje utratą konta!!
Dlatego pod żadnym pozorem, nigdy, nie podawajcie swoich haseł na stronach zewnętrznych, nie należących do Stardolla. Jeżeli zobaczycie gdzieś taką wiadomość natychmiast zgłoście ją do adminów, aby problem został jak najszybciej rozwiązany.
Mam nadzieję, że nikt z Was się na to nie złapał. Nie podaję tu linka do tej strony, żeby nikogo nie kusiło i proszę, żeby nie pojawił się on w komentarzach do posta.
_________________________________________________________________________________
Nasz blog został nominowany do The Stardoll Award w kategorii najlepszy blog obcojęzyczny. Jeżeli chcesz na nas zagłosować, lub po prostu przejrzeć innych nominowanych do tej nagrody zajrzyj TUTAJ.

18 komentarzy:

  1. Jezu, gdybyś podała ten link to pogratulowałbym głupoty xD Ale fakt, te linki i te konta spamujące wszystko już zaczynają irytować :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja straciłam konto niestety :C
    truuusty135

    OdpowiedzUsuń
  3. Na poczatku dostawalam te linki, kilkanascie dziennie potrafilo ich byc. Za kazdym razem zglaszalam takie konta. Od jakiegos miesiaca wgl nie dostaje tych wiadomosci :) ktos kto wierzy w cos takiego, to raczej nie mozna powiedziec, ze jest inteligentny.
    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo pomocny i przydatny post :)

    mrrPaula

    OdpowiedzUsuń
  5. Już od 2 mies. ich nie dostaje :)

    misswiolet123

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co chwila w pasku broadcastu przewijają się wiadomości typu "free stardollars". całkiem sporo osób się jednak na nie łapie, najlepszym dowodem jest to, że coraz to nowe konta zostają ukradzione i wykorzystywane w ten sposób.

      Usuń
    2. Hmm zacznę zwracać uwagę na pasek,myślałam że zniknęły :/

      Usuń
  6. Też zauważyłam te wiadomości z brodcastu. Robi się coraz niebezpieczniej na stardoll. Dobrze, że o tym napisałaś.
    WERRA.

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytam broadcast i widzę, że takie informacje mają miejsce, osobiście z nich nie korzystam. Bardzo często dostaję też zaproszenia do znajomych o treści :"Chcesz więcej stardollarów ?"
    Klarunia_P

    OdpowiedzUsuń
  8. Osobiście nie nabieram się na to, ale post bardzo przydatny i pouczający. Kiedyś przychodziły nawet zaproszenia do znaj. z takimi informacjami. .-.

    ChemicRomance.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też się nie nabieram, ale jednej dziewczynie ukradziono konto w ten sposób i je brzydko przerobili
    na Stardoll FunAfrodyta2

    OdpowiedzUsuń
  10. Ponat 4 lata temu straciłam swoje pierwsze konto ;/ byłam niedoświadczonym graczem i dałam się nabrać... Teraz już nie daję się nabrać.
    dora_dorka

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja osobiście się również nie nabieram na takie rzeczy pomimo tego że dostawałam w wiadomościach takie informacje. Post naprawdę bardzo przydatny dla osób, które o tym nie wiedzą albo dały się nabrać.
    k.kaka1997

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie nabieram się na to. Mimo wszystko post pouczający i przydatny, szczególnie dla osób naiwnych.
    Nalsh

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja często dostawałam zaproszenia od przyjaciół typu ,,chcesz więcej stardolarów? Możesz je dostać(...),,. Nie nabierałam się i od razu zgłaszałam treść. Od jakichś 2 miesięcy ich nie dostaję. Dziwne, że te Dolls które wysyłały mi te wiadomości, ZAWSZE wyglądały tak samo i miały ten sam poziom- 2 i miały krótkie, rude włosy, białą sukienkę i futro O.O hackerzy...
    Nathalia1255

    OdpowiedzUsuń
  14. To jest okropne bo jak ktoś dużo pieniędzy włożył w to konto i dużo pracy a przede wszystkim czasu i jak konto zostanie skradzione to po prostu załamka. Wiem że nie nie ma żadnych darmowych stardollarów czy superstar bo w ten sposób stardoll by zbankrutowało dlatego zanim w coś wejdziecie to poczytajcie w internecie o danej stronie.
    Pozdrawiam
    Karolina_skc

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja na szczeście przestarezgam sie wszystkiego lecz raz i od tamtej pory sie pilnuje ,.. miałam włam na konto ;c z mojej glupoty ale cóż duzo by pisać teraz uważam i strzegę się tego jak ognia i uważajcie na MARTAST121 ! to oszustka i złodziejka :/ jak ktos sie chce czegos o niej dowiedziec zapraszam do mnie :D
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  16. I hate those cheaters and I hat when I hear that a doll has been stolen .
    I saw it a few days ago and voted for you ;)
    hootblood

    OdpowiedzUsuń