2015/01/29

Trendy: Detale i akcesoria cz.1


Ekstrawaganckie nakrycia głowy pojawiły się na wielu wybiegach, zwiastując tym samym wielki powrót toczków, kapeluszy z wielkim rondem oraz turbanów. Niejednokrotnie zwracały na siebie uwagę, dzięki oryginalnej i nietuzinkowej formie. Niewątpliwie trzeba być bardzo odważnym, aby takie nakrycie głowy stało się elementem codziennej stylizacji. Do tego trzeba mieć też szeroko rozumiane poczucie stylu, żeby całość nie wyglądała po prostu śmiesznie. Nie można ukryć, że takie dodatki są trudne do wykorzystania i bardzo łatwo jest przesadzić. Mimo tego wydają się być bardzo ciekawym urozmaiceniem stylizacji, dlatego czasami warto zaryzykować i skusić się na odrobinę szaleństwa.

Dziś postanowiłam Wam zaprezentować także ozdobne aplikacje, które wysuwają się na pierwszy plan, stając się podstawowym elementem, nadającym charakter stylizacjom. Podane w nieco infantylnej formie, np. sowy od duetu Dolce & Gabbana czy bluzka ze wzorem karty damy kier od Olympii Le-Tan, wyglądają niezwykle elegancko. Niedługo stardoll'owa kolejkcja Dolce&Gabbana zostanie wycofana z Plazy, dlatego jeśli jeszcze nic nie kupiłyście, proponuję zainwestować chociażby w torebkę, której użyłam w jednej z moich stylizacji.



17 komentarzy:

  1. Czy mi się wydaje, czy to nowy dział?

    love.diamond.1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje Ci się :) jest od jakiegos czasu.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. Ciekawy post. Stylizacje nie są w moim guście. Napewno kolejne będą lepsze:)
    Vanessa20160

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo przypadł mi do gustu ten post. Miło i łatwo się go czyta. Gdy tylko skończyłam ,powiedziałam sobie ''a niech to,konie?''. Czekam na kolejny z niecierpliwością! Co do stylizacji. Pierwsza jest bardzo ładna, podoba mi się jak zastosowałaś czerwoną torebkę. Drugi.. nie za bardzo w moim guście,ale też jest fajny.

    mrrPaula

    OdpowiedzUsuń
  4. Może dlatego, że spora część testu jest w postach tego działu kopiowana.
    http://lamode.info/z-wybiegu/articles/detale_trendy_jesien_zima_2014_2015_w_modzie_damskiej.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Artykul ciekawy. Takie ekstrawaganckie ozdoby nie sa w moim guscie. Zadna ze stylizacji mi sie nie podoba. Obie sa zdecydowanie przesadzone.
    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie artykuły :) Co do stylizacji ta pierwsza jest po prostu mistrzowska !
    Klarunia_P

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny post... ale szkoda, że twoje są tylko stylizacje :/

    Frytasna1997

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm?
      Czyżby "kopiuj, wklej"?
      ChemicRomance

      Usuń
  8. Ciekawy post :) Co do stylizacji bardzo spodobała mi się pierwsza :)
    Aliceexx

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie dodatki mogą być zarówno "szałem, sensacją i totalną rewelacją" w stylizacjach, jak i totalnym dnem. Trzeba mieć dobrze wyznaczoną granicę między oryginalnością a kiczem. Owa granica jest bardzo cienka. Ekstrawaganckie dodatki w postaci nakrycia na głowę są dosyć kontrowersyjne, choć moje uznanie zyskały. Post fajny, bardzo fajny układ itp.
    Ale stylizacje?
    W pierwszej w ogóle wszystko wygląda tragicznie, a w drugiej - pastelowe kolorki i delikatne materiały w połączeniu z wielkim, futrzastym kapeluszem? To chyba nie był dobry pomysł.
    ChemicRomance

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Notka bardzo ciekawa i można się z niej dużo dowiedzieć. Stylizacje natomiast nie zabardzo przypadły mi do gustu, bo nie są raczej w moim stylu. Trochę inaczej bym to wszystko ze sobą połączyła. Lecz jednak idealnie odzwierciedliły treść posta jeśli chodzi o dodatki i akcesoria.

    k.kaka1997

    OdpowiedzUsuń
  12. Post ciekawy. miło się czyta. Stylizacje niestety nie w moim guście, nie założyłabym czegoś takiego na swoją doll. Mam nadzieję, że dalsze stylizacje będą lepsze, w tych nie pasuje mi zestawienie ubrań i dodatków ze sobą, niestety.

    remmy08

    OdpowiedzUsuń
  13. Post bardzo ciekawy. Pierwsza stylizacja bardzo mi się podoba, druga już nie za bardzo, ale też jest OK.

    OdpowiedzUsuń