2015/01/16

Wybór dnia

Miano nowego wyboru dnia zyskał dziś jeden z artykułów ze sklepu Strike A Pose. Jest to ramoneska wraz z szalem i torbą na ramieniu. Całość sprawia, że nasza doll może zmienić pozycję swoich rąk-zamiast spuszczonych wzdłuż ciała, są one skrzyżowane. Jest to najdroższa rzecz z tejże kolekcji i jeśli chcemy ją mieć to musimy być ss i wydać 160 sd . Ja zaszalałam i zainwestowałam w nią, bo uważam, że jest naprawdę świetna.
A Wam jak się podoba? Zrobiliście już zakupy?


_________________________________________________________________________________________
REKLAMA
Serdecznie zapraszam wszystkich na bloga o Stardollowej modzie, gdzie znajdziecie wiele ciekawych artykułów, poradników itp. Wejdź, a może Ci się spodoba, może nawet skomentujesz? Do zdobycia także ciekawe nagrody!
-> votre-mode.blogspot.com <-

10 komentarzy:

  1. Kurtka jest piekna i dobrze wykonana. Kolorystyka prosta, co sprawia, ze jest latwa w wykorzystaniu. Nie kupilam jej ze wzgledu na fakt, ze nie zmienia za bardzo caloksztaltu doll. Poza tym przypomina bardzo inne kurteczki, te nie zmieniajace ulozenia dloni.
    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurteczka piękna, jak i szal oraz torebka. Zgadzam się z cloeilu, że kolorystyka jest dodatkowym atutem. Według mnie jedyną wadą jest cena (którą warto wydać). Ja nie kupiłam tego wdzianka, gdyż fundusze mi na to nie pozwoliły
    Klarunia_P

    OdpowiedzUsuń
  3. A co mi tam, kupiłam i jestem zadowolona ;] no i jeszcze royalty mają zniżkę, więc zapłaciłam 144sd.
    dora_dorka

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupiłabym,a le już nie była dostępna a poza tym to troszeczkę jest za drooga :/
    truuusty135

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham wszystkie ramoneski jakie wpadną mi pod rękę, a ta również jest świetna. Jednak mój pech,który towarzyszy mi od urodzenia, nie pozwolił mi jej kupić,gdyż nie zdążyłam i wszystkie były już wykupione. W sumie prawie wszystko było już wykupione oprócz paru ładnych ciuszków,które kupiłam. Cena jednak tej ramoneski otwiera szeroko mi oczy,ale.. jest śliczna. Gdybym tylko zdążyła!

    mrrPaula

    OdpowiedzUsuń
  6. Ah gdyby tylko była dostępna już miałbym ją w szafie, ale cóż nie udało się.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurtka świetna !!! Fajnie wykonana dobrze sie prezentuje. Niestety nie nabyłam jej :(

    k.kaka1997

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest super wykonana itp. ale droga, poza tym ramoneski kojarzą mi się z tandetą itp.
    Poza tym, stylizacje z nią byłyby nieco nudne, bo w sumie admini odwalili połowę roboty za nas; góra, torba i szal. Pozostała głowa, buty i spodnie..
    ChemicRomance.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta kurtka jest śliczna. Jest naprawdę świetnie wykonana, z chęcią bym kupiła, ale świeci mi pustkami jeśli chodzi o sd.
    Nalsh

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietna rzecz ale droga nie na moja kieszeń i niestety niedostepna :c
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń