2015/01/30

Pod lupą: dajmy szansę tej sukience

Cześć!

Mam nadzieję, że podobał Wam się mój debiutancki zeszłotygodniowy wpis.
 Jestem wdzięczna za wszelkie komentarze i uwagi :)

Możecie być nieco zaskoczone wyborem dzisiejszej rzeczy, ponieważ jest to darmówka: Special Offer, Regal Cut Out Dress, którą otrzymywałyśmy za doładowanie konta ss, pewnie wiele w Was ją ma i nie wie co z nią zrobić. Nigdy nie widziałam aby któraś Doll była w nią ubrana, no cóż, to w sumie tylko darmowa nieciekawa sukienka. Tak też i było u mnie, wrzucona, a raczej wrzucone były gdzieś na dno schowka. Nie oszukujmy się ta sukienka to nie jest majstersztyk, ale stwierdziłam, iż dam jej szansę i postaram się zrobić z nią coś ciekawego.
 Postawiłam sobie pytanie: czy z każdą rzeczą można stworzyć super zestaw? 

Odpowiedź zostawiam Wam.


Do sukienki dobrałam gruby, złoty pas z frędzlami zasłaniający trójkątne wycięcia w pasie, utrzymane w podobnym stylu sandałki oraz złoty naszyjnik. Swoje drobiazgi możemy schować do wyszywanej kryształkami kopertówki, której kolory odpowiadają tym na sukience. Dodatkowym akcentem kolorystycznym są okulary, które również były darmowe, przy doładowaniu konta.


Sukienka- Special Offer, Buty i pasek- Royalty, Kopertówka- Mawi, Okulary- Special Offer, Naszyjnik- PPQ


Cała stylizacja wyszła dość "na bogato", ale myślę, że sukienka wygląda tutaj nieźle. Błękitny kolor świetnie działa ze złotymi dodatkami. Dużym plusem jest tutaj zasłonięcie wycięć, dzięki temu ciuszek wygląda "szlachetniej", a Doll szczuplej.

A wy co o tym sądzicie? Udało mi się stworzyć coś ciekawego, z wydawałoby się tak nieciekawej sukienki? Czekam na Wasze komentarze!

13 komentarzy:

  1. Według mnie sukienka jest piękna, ale trudna do wykorzystania. Szkoda, że jej nie mam. Stylizacja w porządku, chociaż te frędzle od paska delikatnie mnie irytują. Torebka według mnie nie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka sama jest świetna:) Stylizacje Ci się udały bardzo mi się podobają:)
    Vanessa20160

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam kilka tych sukienek i uważam że sukienka jest piękna,ale też nic z nią nie wymyśliłam. za to Twoja propozycja troszke przesadzona c;

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja osobiście nie posiadam tej sukienki, ale i tak nie chciałabym jej mieć. Uważam, że genialnie została wykorzystana :D
    Klarunia_P

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się nie podoba Twoja stylizacja. Faktycznie, zbyt bogata. I te okulary są moim zdaniem tutaj od czapy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka nie podoba mi się, dlatego dobrze, że jej nie mam :D Ale jak na taką trudną sukienkę zrobiłaś bardzo ładną stylizację :)
    Aliceexx

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety nie mam tej sukienki, ale stylizacja jest piękną i gratuluje kolejnej świetnej pracy ^^
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  8. Krótko mówiąc: stylizacja świetna - lecz sukienka do bani... :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Osobiście nie posiadam tej sukienki, ale uważam, że świetnie została wykorzystana. Bardzo mi się podoba połączenie tych kolorów ze złotymi dodatkami. Jedyne co mi nie przypadło do gustu to torebka, która jakoś nie zabardzo mi tutaj pasuje.

    k.kaka1997

    OdpowiedzUsuń
  10. Uważam, że sukienka nie jest brzydka. Niestety nie podobają mi się Twoje stylizacje. Szczególnie te z okularami, które kompletnie nie pasują. Jeśli już miałabym wybierać najlepszą propozycję przedstawioną w tym artykule, to zdecydowanie druga.

    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  11. Być może będą to jedyne słowa krytyki, niestety. Sukienka mi się nie podoba, jest okropna. Twoja stylizacja jest bardzo przesadzona, zbyt dużo złota i ozdobnych dodatków. No i jeszcze te okulary... Zupełnie mi się nie podoba, przykro mi. Mam nadzieję, że dalsze stylizacje będą lepsze.
    remmy08

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzie ciekawy sposób n stylizację :D

    OdpowiedzUsuń