2015/01/15

Krótko o stylu...


Styl glamour cechuje się elegancją, delikatnością i jednocześnie uporem. Jest to naprawdę piękny styl, przez który można wiele wyrazić.


W architekturze, glamour jest wyjątkowo wątły. Otóż, bardzo ważne jest, by umeblowanie było staromodne. Dużego plusa można by postawić przy wykończeniach mebli. Są zawsze dokładne, czasem dodatkowo ozdobione, a czasami nawet specjalnie dopasowywane do koloru ścian i podłogi, której rolę najczęściej odgrywają panele.


W większych pomieszczeniach, do projektowania wnętrz, do produkcji drobiazgów, takich jak obramowania, listwa przy podłodze, czy świeczniki, wykorzystywane jest złoto lub srebro. Przypomina to o zamożności, jaka panowała w przeszłości, kiedy styl ten panował prawie wszędzie.



W modzie, styl Glamour jest znany i wyjątkowo popularny, szczególnie w gronie kobiet. Wybierany zostaje najczęściej do ubranai na wywiady biznesowe lub ważne spotkania. 


Furorę w nowocześniejszej wersji stylu robią buty na obcasach i kopertówki. 

W chłodniejszą pogodę, najlepiej założyć lekką kurtkę,w pastelowych, jasnych kolorach.


Na Stardoll znalazłam lalki, którym podoba się styl Glamour.

                                                 lot_of_money_                                                      wikkaisa111



brooklydestiny

12 komentarzy:

  1. styl glamour bardzo mi się podoba i chodzę tak ubrana w realnym życiu, lecz twoja 1. stylizacja jest... jakby to ładnie ująć "okropna", doll wygląda jak początkująca użytkowniczka, czego nie powiem o stylizacji nr. 2.

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę przyznać, że styl glamour to jeden z moich ulubionych stylów. Wiąże się on z elegancją co ja bardzo lubię, choć w sumie w realu nie ubieram się zbyt często w tym stylu. Pierwsza stylizacja jak to ujęła moją poprzedniczka jest okropna, nie ładna.
    Nalsh

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny artykuł, ale odpowiedniki ze stardoll nietrafione :/

    Frytasna1997

    OdpowiedzUsuń
  4. Dokładnie zgadzam sie z moją poprzedniczką. Lalki ze stardoll zupełnie nietrafione jak na ten post. A co do stylu to podoba mi sie ale nie robi na mnie zbytniego wrażenia.
    truuusty135

    OdpowiedzUsuń
  5. Średnio lubię glamour. Post mogę powiedzieć, że jest nieudany. Przykłady ze stardoll- porażka, tekst jest nudny, są błędy inerpunkcyjne... jedynie co mi się podoba to realne apartamenty.
    dora_dorka

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubie glamur *-* ktortko napisałaś ale dobrze przyklady z realnego świata są fajne ale te które pokazałaś na sd okropne przykro mi ale nie jestem zadowolona z Tego art.
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przepadam za tym stylem. Nie praktykuję ani na stardoll, ani w rzeczywistości. Wiem, że to stereotypy itp. ale kojarzy mi się z wymalowanymi laleczkami.
    Nie jest dla mnie, zwłaszcza, że lubię sport i ruch, a w takim stroju raczej nie pójdę biegać. ;P

    ChemicRomance.

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się styl glamour, ale chyba bardziej w wystroju wnętrz niż garderobie xp Chociaż nie przeczę, że ubrania też są ładne, ale czasami takie nudne. Jeśli chodzi o ubiór to uwielbiam wspomniane kopertówki i szpilki.
    Stylizacje nie szczególnie przypadły mi do gustu, a szczególnie pierwsza, która jak dla mnie jest mało "glamour". Apartament w moim odczuciu też ma mało z tego stylu, bo kilka mebli nie uczyni całej przestrzeni glamour.

    OdpowiedzUsuń
  9. Post ciekawy :) Mi osobiście styl ten się nie podoba
    Klarunia_P

    OdpowiedzUsuń
  10. Glamour to jeden z wielu stylów ,które uwielbiam i preferuję! Uwielbiam te połączenia kopertówek z jakimiś pięknymi,spokojnymi ,a przede wszystkim eleganckimi spódniczkami. Na stardoll bynajmniej próbuję się tak ubierać. Glamour w mieszkaniu również jest piękny,jednakże cholernie drogi,a większość mebli jest trudna do utrzymania w czystości(do niektórych szaf są specjalne środki dezynfekujące, wiem ponieważ moja mama ma w swojej sypialni szafę i musi ją specjalnymi środkami czyścić - oczywiście jest to tylko potrzebne wtedy gdy na prawdę chcę się dbać o PRAWDZIWE meble glamour ).
    Co do stylizacji glamour na stardoll,pierwsza mi się kompletnie nie podoba,totalna klapa, natomiast druga jest prześliczna i myślę,że w moim stylu. Apartament również niczego sobie,jest w porządku.

    mrrPaula

    OdpowiedzUsuń
  11. Styl glamour osobiście lubię, lubię elegancję i wytworność. Jest naprawdę piękny i przyciągający wzrok.
    Niestety absolutnie błędnie dobrałaś przykłady. Już pominę fakt, że ani jedna, ani druga lalka zupełnie mi się nie podobają i zastanawiam się co ta pierwsza ma wspólnego z modą Glamour... Druga już ,,prędzej", aczkolwiek również mam co do niej wątpliwości. Co do apartamentu to prezentuje on chyba styl ,,misz-masz", postawię wszystko co mam i uznam, że to pasuje. Bez urazy oczywiście. Poza tym screeny są poszarzałe, proponuję zapisywać w formacie ,,PNG", wtedy będzie bialutki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię styl glamour, a szczególnie w modzie ♥ Bardzo mi się podobają kopertówki i buty na obcasie połączone z klasycznymi ubraniami w pastelowych odcieniach. Wygląda to bardzo elegancko i szykownie. W wystroju wnętrz również ten styl do mnie przemawia. Te idealne wykończenia są cudowne i nadają pomieszczeniu takiej wytworności. Co do stardollowych stylizacji to mniej mi się podobają niż przedstawione na zdjęciach, lecz druga jest lepsza. Natomist stardolowe wnętrze moim zdaniem niezbyt udanie urządzone.

    k.kaka1997

    OdpowiedzUsuń