2015/01/24

Pod lupą: sukienka z Bonjour Bizou

Witam Was serdecznie,

Mam na imię Aleksandra, znajdziecie mnie na Stardoll pod loginem olka_111, moje konto istnieje od 2006 więc jestem już ''weteranką'' tej strony :) Interesuję się sztuką, designem, modą, teatrem oraz projektowaniem wnętrz. Co tydzień będę Wam prezentować wybraną przeze mnie (lub wspólnie) rzecz, którą opiszę i postaram się stworzyć inspirującą stylizację. Będą to rzeczy, które nadal można kupić w Plazie jak i również perełki znalezione na Bazaarze. Zapraszam do komentowania i życzę miłej lektury.

Dziś pod lupę wezmę sukienkę, którą od długiego czasu można kupić w sklepie Bonjour Bizou. Lubię ten sklep, ponieważ za małe pieniądze można w nim nabyć ciekawe i oryginalne ubranka. Wiele perełek krążących po Bazaarze pochodzi właśnie z tego sklepu. Jako entuzjastka ekskluzywnych marek lubię mieć w swojej stardollowej szafie (chociaż tam) rzeczy inspirowane rzeczywistymi kreacjami i tak jest właśnie z tą sukienką. Na wybiegu pojawiła się w 2009 roku w kolekcji Rodarte, ponadto łudząco podobną sukienkę można było kupić z limitowanej kolekcji LE za niebagatelną cenę 275sd, dziś jej wartość jest dużo wyższa. Sukienkę z Bonjour Bizou możemy nabyć za 13sd.


                     Rodarte 2009                                                       Bonjour Bizou                                                 LE

  Sukienka stworzona jest z przeplatających się różnokolorowych pasów materiału o różnych fakturach, dużo się na niej dzieje, dlatego dobrałam stonowane dodatki w postaci torebki z napisem LOVE oraz pary delikatnych sandałków, obie rzeczy utrzymane są w tonacji kolorystycznej sukienki z dodatkami czerni i złota. Jako biżuterię dodałam złote, ażurowe kolczyki.
Sukienka- Bonjour Bizou, Torebka- The JetSet, Buty- MM Fashion, Kolczyki- Glam'rus

Podoba się Wam moja stylizacja? Chcecie czytać podobne artykuły? Macie rzecz, która wam się podoba, ale nie wiecie jak ją „ugryźć”? 

13 komentarzy:

  1. Świetny pomysł z takimi postami! Mnie sukienka się podoba, aczkolwiek nie zakupię jej, gdyż nie pasuje do mojej doll. Jest zbyt 'przesadzona', a ja cenię sobie minimalizm. Twoja stylizacja bardzo mi się podoba, jest bardzo odważna. Całość wygląda ładnie, a buty dodają jej słodkości. :)

    Remmy08

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post , nigdy nie zwróciłam uwagi na tą sukienkę , a naprawdę wygląda bardzo ciekawie . Czekam na więcej :3
    natusia_182

    OdpowiedzUsuń
  3. Woah, pomysł na posta jest genialny.
    Naprawdę mi się podoba, właśnie coś takiego chciałam tu zobaczyć!
    Mam nadzieję, że zostaniesz z nami na długoo!
    Ale przejdę już do sedna sprawy:
    Sukienka, którą wybrałaś, prawdę mówiąc nigdy nie rzuciła mi się w oczy.
    Niestety raczej nie zdecyduję się na jej zakup, bo mi się nie podoba, jest raczej nie w moim stylu. Bardzo ładnie sformułowany układ posta. Szczerze, jeśli miałabym wybierać, nie znając cen, wybrałabym tą z Bizou. Z LE jest brzydsza.
    Jednak jeśli o stylizację chodzi, mniej mi się podoba. Nie pasują mi tutaj buty, a całość jest nieco zbyt prosta i skromna.
    ChemicRomance

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka dosyć ciekawa, aczkolwiek nie pasuje mi do nich ani ta torebka, ani buty, ani kolczyki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny post, przyjemnie czyta się to co napisałaś. Muszę przyznać, że sukienkę widzę chyba po raz pierwszy, albo wcześniej po prostu nie zwróciłam na nią uwagi. Może i jest ciekawa, ale mnie się nie podoba. Nie wiem czy nie zawiesiłaś sobie poprzeczki zbyt wysoko, dobór dodatków jest moim zdaniem niezbyt trafiony. Mimo wszystko, czekam na więcej i życzę miłego blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Seria zapowiada się ciekawie:) Sukienkę widzę po raz pierwszy. Stylizacja podoba mi się.
    Vanessa20160

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta seria myślę będzie jedną z moich ulubionych :), Stylizacja bardzo ciekawa
    Klarunia_P

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna seria się zapowiada ;) Ja nie wiem jak "ugryźć" turkusową sukienkę z DKNY :-d
    PS: Według mnie do posta pasowałby jeszcze konkurs na stylizację z daną rzeczą :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny ciekawy artykuł, przeczytałam cały *u mnie to rzadkość* stylizacja świetna :D
    To co napisałaś na wstępie Aleksandro, że bedziesz pisać w takiej tematyce to miałaś świetny pomysł
    i trzymam za Ciebie kciuki bo masz potencjał :D
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładna stylizacja. Idealnie nadaje się na jakąś impreze :D

    love.diamond.1

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomysł na post jest doprawdy genialny. Szacunek. Mam wielką nadzieję, że zostaniesz tutaj dłużej. Ciekawie się zapowiada. Stylizacja wyszła genialnie ! Ale ogólnie sukienka nie zrobiła na mnie większego wrażenia.
    Nalsh

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowna stylizacja, ciekawy i jest ok :)
    kamilaboch

    OdpowiedzUsuń
  13. Stylizacja całkiem poprawna, ale torba do wymiany.

    OdpowiedzUsuń