2015/01/16

Wiadomości od Adminów

Na nasze skrzynki odbiorcze Admini rozesłali dwie wiadomości. Pierwsza z nich to informacja o 50% obniżce cen w sklepie Gamezone, który już niedługo zniknie ze StarPlazy. Reklama jest całkiem przyjemna dla oka :)
Druga - promuje najnowszą kolekcję Strike A Pose. Według mnie jest bardzo ładna. Świetnie oddaje zimowy klimat, a lalki wyglądają ciekawie. Uważa, że zachęca do odwiedzania sklepu i robienia zakupów.
Co sądzicie o tych wiadomościach? Przyciągają wzrok?



10 komentarzy:

  1. Reklama Strike a Pose jest ładna i dopracowana. Mega urocza z tą parą :) Zdecydowanie zachęca do zakupu.
    Wiadomość dotycząca Game zone także jest dobrze wykonana.
    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się reklama ze SaP jest wręcz genialna, reklama Gamezone nie przypadła mi do gustu.
    Klarunia_P

    OdpowiedzUsuń
  3. Reklama gamezone jest jakaś dziecinna, ale SaP jest bardzo dobrze wykonana i zachęca do zakupów.
    dora_dorka

    OdpowiedzUsuń
  4. Gamezone jest baaardzo dziecinna i jakoś nie przyciąga do zakupu, a SaP jest genialna po prostu!
    truuusty135

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę,że na wszelki wypadek zajrzę jeszcze do Gamezone,żeby się upewnić że wszystkie istotne i ładne dla mnie rzeczy są już przeze mnie kupione. Reklama Strike a Pose cholernie mi się podobała,ale jak już w którymś poście wspomniałam - zdążyłam kupić tylko dwie perełki.

    mrrPaula

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie reklamy prezentują się świetnie i oddają klimat promowanych sklepów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uważam, że obie reklamy wyglądają świetnie, dobrze wykonane, dopracowane lecz mnie bardziej zachęca reklama SaP, bo tak jak wspomniałaś ubrania fantastycznie prezentują się na doll i oddają ten zimowy klimat. Ta reklama bardziej przykuła moją uwagę i przypadła mi do gustu.

    k.kaka1997

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie reklamy są świetnie dopracowane. Bardzo zachęcająco wyglądają, a szczególnie ta reklama Strike a Pose z tą parą. Urocze <3
    Nalsh

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsza reklama jest jakaś dziwna.
    Kojarzy mi się z słowami postaci z bajki: "w moim świecie wszyscy jedzą tęczę, biegają i kupkają motylkami".
    Lol.

    SAP jest fajna, ale twarze pary na 1 planie są przerażające. Pani w płaszczu - dzwonnik z Notre Dame?


    ChemicRomance.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ze sklepy o grach nie kupie nic ponieważ to nie moje widoki nie mam rzeczy z Tego sklepu nie podobają mi sie za to na SAP czekam ale juz widze te ceny i rzeczy znikajace w kilka minut ;c
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń