2015/01/01

Błąd w SuiteShopie? - darmówki

Po otwarciu zakładki SuiteShop w naszym apartamencie, oczom ukazują się komiksowe dodatki, znane nam doskonale ze scenerii, wszystkie za 0 sm. Myślę, że jest to chwilowy błąd, nie wiem, czy utrzyma się on do rana.

Na obrazku zaznaczyłam Wam także, co polecam kupić, ponieważ może przydać się do urządzania wnętrz. Zapewne zdziwi Was zaznaczenie serduszek - myślę jednak, że będzie je można później odsprzedać, co może być dobrym sposobem na zdobycie starmonet, gdy właśnie nam sie wyczerpią.


14 komentarzy:

  1. Już widziałam i kupiłam wszystkie, niektóre w podwójnej ilości. A tak to chyba błąd.
    dora_dorka

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również kupiłam wszystko (po kilka sztuk).Kto wie,może kiedyś coś się przyda.
    Dozzi4

    OdpowiedzUsuń
  3. Ehm, ja zostałam o tej godzinie wygoniona sprzed komputera przez siostrę. :'D
    Nie wiem, czy się uda wejść do apartamentu, i czy owe "darmówki" nadal tam będą. D:
    Albo raczej, czy nadal będą darmówkami :(
    Zobaczy się, ale świetnie, że o tym napisałyście ^^ <3

    /ChemicRomance.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest 11.30 a "błąd" jest dalej. Kupiłam wszystko po 30 sztuk, może się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupiłam wszystkiego po trochu XD

    OdpowiedzUsuń
  6. kupiłam 480 artykułów.

    może skuszę się na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kupiłam wszystkiego masowe ilości xd Kilka więcej artykułów znajdziecie w katalogu w starplazie, również są darmowe a nie ma ich w suite shopie ;)
    Lili_piratka

    OdpowiedzUsuń
  8. a i jeszcze dodam, że jest 15 36 więc to nie błąd a sylwestrowy prezent od adminów, o czym świadczy przede wszystkim to, że artykuły są umieszczone w zakładce "wyprzedaż" :)
    Lili_piratka

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakupiłam wszystko, myślę że w przyszłości zarobię troszkę monet sprzedając je :)
    Klarunia_P

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie zakupiłam kilka rzeczy, bo grzech nie skorzystać z takiej oferty (:

    OdpowiedzUsuń
  12. kupiłam kilka *wszystkie rzeczy po 15 art* rzeczy może sie kiedys przydadzą ;D
    QueenROyal.

    OdpowiedzUsuń
  13. kupiłam wszystko po 10 sztuk mam nadzieję że się przyda

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja kupiłam wszystko po 5 sztuk każde XD Zaszalałam =)
    Anonimowa1343

    OdpowiedzUsuń